וולנטיין כחול לבן במאמאלה/ קוד קופון Love
לוגו של mamale.co.il
0 0.00
0 0.00

איך לרזות אחרי לידה

כמו בכל סיטואציה, כאשר מישהי רוצה לרדת במשקל הדרך לעשות זאת היא על ידי גירעון קלורי. זה בעצם אומר שצריך להוציא יותר אנרגיה (קלוריות) ממה שמכניסים לגוף. זו כל התורה על רגל אחת.

איך לרזות אחרי לידה – שילוב של תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית

שמירה על תזונה בלבד, תטפל במה שמכניסים לגוף. שילוב תזונה יחד עם פעילות גופנית- נטפל בשניהם, במה שמכניסים ובמה שמוציאים. בנוסף, יהיו לכך יתרונות נוספים, של עיצוב הגוף מבחינה אסטטית וחיזוק הגוף מבחינה בריאותית. מבחינה פרקטית זה ישפיע ישירות על איכות החיים שלך והתפקוד היומיומי לאחר הלידה

מתי מותר לעשות ספורט אחרי לידה

במהלך ההיריון ובלידה עצמה הגוף עובר שינויים רבים, בין היתר התרחבות הרחם ועומס גבוה על רצפת האגן. לכן, לאחר הלידה, נכון לתת לגוף את הזמן שלו להחזיר את הדברים למקום.
כדאי לחזור לפעילות גופנית מותאמת לאחר בדיקה אצל רופא נשים, שיראה שהכל תקין וניתן לחזור לשגרת אימונים מותאמת. בדרך כלל מומלץ לחזור לשגרת אימונים כ-6 שבועות לאחר הלידה בלידה וגינלית, וכ- 8 שבועות לאחר ניתוח קיסרי.
נשים המרגישות שהן יכולות ורוצות לעשות פעילות כלשהי לפני כן, יכולות להתחיל בפעילות מתונה כגון הליכות ותרגילי חיזוק רצפת האגן. זה אפילו מומלץ.
איפה מתחילים להתאמן ואילו אימונים כדאי לעשות?
חשוב לבחור במקום שמבין בנשים אחרי לידה ושיש לו ניסיון וידע ספציפי בתחום. אם יש קבוצה ייעודית לנשים אחרי לידה זה מצויין והכי רצוי.
לא כל מאמני הכושר או מכוני הכושר מבינים את האלמנטים הייחודיים של אימון אחרי לידה ואת הבטיחות המקצועית שנדרשת בתקופה כל כך רגישה לנשים.
האימונים שאני ממליצה עליהם, לנשים לאחר לידה, הם אימונים שמטרתם לעבוד על חיזוק פנימי וחיצוני של השרירים ולשים דגש על אזור האגן והשכמות. ללמוד איך להרים נכון ולתפקד נכון ביום יום עם שגרה של הרמת תינוק כמעט בכל שעות היום.
לא לפחד להרים משקלים! התינוק שלך ילך ויעלה במשקל ואת תרצי להיות מספיק חזקה בשביל להרים אותו גם כשישקול 7 ק"ג. גם תנוחות הפוכות שנותנות קצת מנוחה לאגן מומלצות מאוד. מתיחות והרפיה גם לגוף וגם לנפש 🙂
עבור מי שמתכננת הריונות נוספים, חשוב שבהמשך הדרך תשלב אימון שיכין אותה כמו שצריך גם להריון הבא, ובמהלך ההריון הבא להמשיך ולהתאמן בהריון כדי להגיע במצב הפיזי הטוב ביותר ליום שאחרי הלידה- מעגל חיים קסום ואימון שאני מאוד מאמינה בו.

לפני הלידה פינקת את עצמך בתיק לידה של מאמאלה
עכשיו שאת כבר אחרי והצטרפת לעולם האימהות, אל תשכחי את עצמך, את גופך ובעיקר את הנפש.
אני גל שחם, 31, מאמנת כושר מוסמכת לנשים בהריון ולאחר לידה ובעלת מרכז הכושר לנשים בהריון ולאחר הלידה STRONG MAMA
מזמינה אותך להתמכר לאימונים בסטודיו שלי או להצטרף לאימוני אונליין
לפרטים נוספים:
https://strongmama.co.il/
או בטלפון: 050-5656922

בהצלחה 🙂
גל

קרדיט צילום תמונה: epoxy-studio

אהבת את מה שקראת? 
שתפי עם חברות

רוצה לקבל עדכונים?
השאירי את האימייל שלך וקבלי מייל דו חודשי עם כל המידע שאת צריכה לקראת הלידה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חשב משלוח
      החל קופון
      דילוג לתוכן