מבצע שבועות כחול לבן - קוד קופון ISRAEL10

פסח כחול לבן במאמאלה/ קוד קופון mamale

לוגו של mamale.co.il
0 0.00
0 0.00
ספורט בהריון

ספורט בהריון

ביצוע פעילות גופנית במהלך ההריון חשובה ביותר ומשפיעה על בריאות האם והעובר. היא מפחיתה, לדוגמא, את הסיכון לסוכרת הריון.
בנוסף, כשמתאמנים בצורה נכונה ומותאמת, מחזקים את הגוף. כשההרגשה הפיזית טובה, גם התחושה הנפשית יחד איתה טובה יותר ותקופת ההריון עוברת בצורה טובה ונעימה יותר.

האם ספורט יכול להזיק לנשים בהריון

נשים הרות חוששות הרבה פעמים מהנזק שיכול להיגרם להן במהלך פעילות גופנית, אבל פחות מדי מדברים על מה קורה לגוף כשלא מתאמנים במהלך הריון. זו תקופה בה הגוף משתנה, הכל נעשה יותר קשה וככל שההיריון יתקדם בחוסר פעילות גופנית, נוכל למצוא את עצמנו  כמעט יום שלם בתנוחת ישיבה כי פשוט אין אנרגיות לכלום. ההשלכות הפיזיות על הגוף יכולות להיות קשות וכך גם השיקום שלאחר הלידה.
כשקשה יותר להתמודד עם הדברים מבחינה פיזית זה משפיע גם על הנפש. נפש בריאה בגוף בריא תמיד – ובמיוחד בזמן הריון. ולגבי החשש של אימונים בהריון, מה שחשוב זה למצוא מקום מקצועי להתאמן בו.

מתי הכי כדאי להתחיל להתאמן

אם שמעת משפטים כמו "אם לא עשית כושר לפני ההיריון את לא יכולה להתחיל בהריון" או "את יכולה לעשות רק מה שעשית לפני ההיריון" אז ניוז פלאש- זה לא נכון.
את יכולה להתחיל להתאמן גם בשבוע 27 וגם אם לא היה לך בכלל רקע קודם בספורט. הכל עניין של מינון, בניית תכנית מתאימה וביצוע נכון והדרגתי.
יחד עם זאת, אני ממליצה לך להתחיל להתאמן עוד לפני ההיריון (בזמן שתתחילי לקחת חומצה פולית זה זמן אידיאלי להתחיל גם להתאמן). הסיבה שאני ממליצה על זה היא כי ככל שתתחילי להתאמן מוקדם יותר, יהיה לך יותר קל בהריון מבחינה פיזית. כל שלב משפיע על מצבך הגופני כרגע וגם על השלב הבא.
כשאת מכינה את השרירים ומחזקת את גופך תוך כדי התכוננות להריון, יהיה לך קל יותר לפעול במהלך ההיריון.
כשאת מתאמנת במהלך ההיריון ומחזקת את השרירים, יהיה לך קל יותר להפעיל את השרירים במהלך הלידה ולשקם את הגוף לאחריה.

בחירת סטודיו נכון לנשים בהריון

קודם כל, הכי חשוב לבדוק שיש למאמנ.ת תעודת הסכמה לאמן נשים בהריון !
כדי לדעת בוודאות שאת בידיים טובות, כדאי לך גם לשאול את השאלות הבאות:
1. מה ההכשרה שלך? אילו קורסים עברת? (יש השתלמויות של 2-3 שעות שמעניקות תעודת הכשרה ויש קורסים של 4 חודשים).
2. האם אימנת נשים בהריון בשנה האחרונה? אם כן כמה בערך? חשוב לוודא שהוא/היא בעניינים גם מהצד המעשי ולא רק בתאוריה.
3. האם את/ה מתעדכנים במחקרים חדשים בתחום?
ככל שהתשובות לשאלות חיוביות ומעמיקות יותר, את יכולה להיות רגועה שהגעת למקום נכון עבורך.

סוגי האימון הקיימים כיום המתאימים להריון

יש מגוון אימונים שאפשר לעשות בהריון.
המדוברים ביותר הם ה"פילאטיס" וה"יוגה" כי הם נחשבים רכים יותר ואז המתאמנת מרגישה אולי בטוחה יותר שהיא לא תעשה לעצמה נזק, אבל חשוב לדעת שיש מגוון אימונים שניתן לעשות במהלך ההיריון, מבלי לעשות נזק לגוף, אפילו שהם לא אימונים "רכים". לעומת זאת, יש אימונים "רכים" שכן יכולים לגרום נזק, אם עושים אותם אצל מישהו לא מספיק מקצועי ומיומן .כשאני בונה אימון לנשים בהריון אני חושבת, יחד עם המאומנת, מה היא רוצה  וצריכה לחזק, על מה צריך לעבוד, מה עובר על הגוף שלה בשלב הזה, אילו מגבלות יש ואז בונה את האימון בהתאמה אישית עבורה.
את כל זה אני בונה תוך שימוש בכלים ממגוון עולמות הספורט, כדי לתת את המעטפת המתאימה ביותר והתמיכה הטובה ביותר למתאמנות ההרות שלי.

מטרת האימון בסטודיו Strong Mama?

בסטודיו Strong Mama  מתמקדים במספר מטרות
1. המטרה העיקרית היא להביא את ההריוניות שלנו לסוף ההיריון כשהן חיוניות, מתפקדות באופן מלא בעצמן ובתחושת מסוגלות גבוהה.
2. חיזוק כלל השרירים ובמיוחד שרירים שיש לחזק בהריון. לדוגמא, חיזוק הגב התחתון להפחתת הכאבים שעשויים להיווצר במהלך ההיריון, בעיקר בשליש האחרון שלו.
3. שמירה על משקל תקין לאורך כל ההיריון.
4. מניעת והפחתת בצקות, נפיחויות, טחורים וכד'..
5. עבודה וחיזוק של רצפת האגן והכנתה גם ללידה.
6. הכנת הגוף לקראת הלידה.
7. הכנת הגוף ליום שאחרי– כי בכל זאת בוקר אחד להתחיל לסחוב כל יום כל היום תינוקי ששוקל 3 ק"ג לפחות. זה לא הולך ברגל.

מזמינה אותך לשמור על פעילות ספורטיבית אצלי בסטודיו
זמינה לכל שאלה 🙂
גל שחם, 31, מאמנת כושר מוסמכת לנשים בהריון ולאחר לידה ובעלת מרכז הכושר לנשים בהריון ולאחר הלידה STRONG MAMA

אהבת את מה שקראת? 
שתפי עם חברות

רוצה לקבל עדכונים?
השאירי את האימייל שלך וקבלי מייל דו חודשי עם כל המידע שאת צריכה לקראת הלידה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חשב משלוח
      החל קופון
      דילוג לתוכן