וולנטיין כחול לבן במאמאלה/ קוד קופון Love
לוגו של mamale.co.il
0 0.00
0 0.00

אספקה ומשלוחים

הגדרות לחלק זה:
יום אספקת המוצר – היום בו נמסר המוצר ליעד המבוקש.
כתובת למשלוח –  הכתובת אשר נרשמה על-ידי המזמין בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.
נקודת החלוקה תהא הנקודה אותה בחרה הלקוחה בעת ביצוע ההזמנה.
המועד המבוקש לאספקת המוצר – המועד אשר נרשם על-ידי המזמין כמועד בו הוא מעדיף שיסופק לו המוצר.
יום ביצוע ההזמנה – היום בו אושרה העסקה על-ידי חברת האשראי שהזין המזמין.
 ככלל הזמנות אשר מתבצעות ומאושרות עד לשעה 15:00 ביום עסקים ייחשבו ככאלו אשר התקבלו באותו יום העסקים.
 הזמנות אשר יבוצעו ויאושרו לאחר השעה 15:00 ביום עסקים ייחשבו ככאלו אשר התקבלו ביום העסקים הבא וככל והיום הבא אינו יום עסקים יועברו ליום העסקים הבא שיחול.

ימי עסקים –  ראשון עד שישי (כולל) ואינם כוללים את יום שבת, ערבי חג וחול המועד.

  1. מחירי המוצרים באתר אינם כוללים את דמי המשלוח.
  2. שליח עד הבית – לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, המוצר יסופק עד 10 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה באתר (יום ההזמנה אינו נחשב בספירת ימי העסקים), באמצעות חברת שילוח. ככלל, לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.  יובהר כי היות והשילוח מתבצע על-ידי חברת שילוח חיצונית, זמני הגעת המוצר עשויים להשתנות עקב סיבות שאינן בשליטת המותג אך נעמוד לרשותכם בכל עת על מנת לפתור כל בעיה. 
  3. חרף האמור בסעיף 2 לעיל, קיימת אפשרות למשלוח תוך 24 שעות מיום ביצוע הזמנה באתר (כולל שישי שבת וערבי חג) במידה והלקוחה שוהה בבית חולים לאחר לידה. 
  4. באחריות הלקוחה למלא כתובת מדויקת למשלוח, באם מדובר בעסק נא לציין את שם העסק.
  5. המותג לא יהיה  אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  6. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחרה הלקוחה לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
  7. במידה ויש הטבת שליח חינם עד הבית – ההטבה ניתנת על שליח לאחר ביצוע הזמנה בלבד (לא בעבור החלפות או החזרות).
  8. יובהר כי החלפת  מוצר המתבצעת על ידי שליח מטעמנו הינה בתשלום של 30 שח בביצוע החלפה ראשונה בלבד.  ככל ותידרשנה החלפות נוספות לאחר מכן, אלו תידרשנה בתוספת עלות של 50 ש”ח.
  9. איסוף עצמי –  ניתן לאסוף בחינם את המוצר הנבחר בכתובת שלמה המלך 40 קרית אונו או יסמין 17א נס ציונה או  יהודה הלוי 31 הרצליה  ורק לאחר קבלת הודעת סמס על כך שהמוצר מוכן לאיסוף.

אספקה ואזורי חלוקה

  1. המוצרים שהוזמנו יסופקו לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה. 
  2. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
  3. ככלל, ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ, למעט אזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל.  במקרה זה, גם אם ההזמנה התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך בתיאום מראש. במידה וכתובת המשלוח נמצאת בישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ההזמנה תשלח באמצעות דואר רשום.
  4. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
  5. הנהלת המותג לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני אך תעמוד לרשותכם לפתור כל בעיה.
  6. בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של Mamale בטלפו 054949883 או במייל  [email protected]
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חשב משלוח
      החל קופון
      דילוג לתוכן